perjantai 21. marraskuuta 2014

Tuplakaulukset


Eipä oo aikaisemmin tullut mieleen pistää kahta kauluspaitaa päällekkäin. Tänään se tuli testattua ja täytyy myöntää että tykkäsin tuloksesta! Oon muutenkin nyt tänä syksynä herännyt siihen faktaan, että kauluspaitoja kannattaa kerrostaa, niin asuihin saa aika paljon enemmän mielenkiintoa + samoista vaatekappaleista joka kerta vähän eri näköisiä.

Tiedättekö ne naistenlehtien 6 vaatekappaletta 12 asua - jutut. Mä oon aina innostunut niistä hullusti ja tää kapselihomma on tavallaan just sitä. Otetaan rajattu määrä vaatekappaleita ja yritetään ne valita mahdollisimman hyvin, jotta niitä yhdistelemällä saisi paljon erilaisia asukokonaisuuksia. Tää on vähän tälläistä palapelin pelaamista joka päivä ja mä kyllä innostun!

Ennen kapselia ilmojen kylmettyä olisin kipittänyt kauppaan ostamaan pari uutta neuletta, mutta nyt kun oon "jumissa" tämän itse valitsemani syksykapselin kanssa, niin kylmyyttä vastaan on pitänyt taistella kerrostamalla ja kerrostamisen ansiosta oon tehnyt vaikka mitä ahaa-elämyksiä ja löytänyt uusia kivoja komboja. Mitä oon tämän kahden kapselin aikana todennut on se, että vähemmän on enemmän. Tässä tapauksessa vähemmän vaatteita on enemmän tilaa luovuudelle, mikä taas meinaa paljon mielikuvituksellisimpia ja vaihtelevampia asukokonaisuuksia kuin mitä vaatteita pursuilevan vaatekaapin kanssa olisin saanut aikaiseksi. Love it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti