keskiviikko 19. marraskuuta 2014

musta hame + neulepaita


Hups, hyvän tahdin jälkeen asukuvaboomi pääsi taas vähän hiipumaan. Syynä lähinnä se, että on ollut niin kiire, että asut on ollut lähinnä supertylsiä neuletakki + t-paita + farkut -komboja. Edellämainittu taitaa olla mun kaikkien aikojen useiten päälle-eksyvä asukokonaisuus ja ehkä siitä syystä miellän sen usein vähän tylsähköksi. Mikä on vähän tyhmää, koska kerran käytän sitä niin usein, tätä pitää ehkä pohtia myöhemmin lisää!

Kuitenkin, yhtenä päivänä skarppasin ja laitoin päälle hameen. Vitsi kun täällä Suomessa olisi edes himpun verran lämpimämpi, ettei 100 denierin sukkiksissakin olisi ihan kananlihalla. Mekot ja hameet muuttaa asuja niiin paljon ja niiden avulla saa yläosiin ihan uutta ilmettä. Tilasin just H&M:ltä 200 denierin sukkikset, katsotaan jos niiden avulla taisteltaisiin talven viimoja vastaan hame pällä!

Oon muuten saanut mun talvikapselin jo melkein valmiiksi ja vitsi kun oon taas innoissani! Tällä hetkellä oon käyttänyt vaan abou 150e (asusteet mukaanlukien!) joten aika halvaksikin tuli kapselihomma taas :) Saattaa olla, että otan vähän varaslähdön ja alan yhdistellä jo joitain talvivaatteita tämän syksykapselin kanssa. Tuntuu nimittäin niin hölmöltä värjötellä tuolla kylmässä, kun kaapissa olisi pari ihanaa, paksua ja lämpöistä neuletta odottamassa joulukuun alkua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti