torstai 18. syyskuuta 2014

Finally: syksykapseli

Lopultakin jo kohta kuukauden käyttämäni syyskapseli eetterissä! Aloitin tosiaan syyskapselin käyttämisen jo elokuun viimeisellä viikolla, kun säät muuttuivat yhtäkkiä kylmemmiksi. Tällä hetkellä kapseli sisältää 29 vaatekappaletta + 5 paria kenkiä = 34 kpl. Oon sallinut itselleni muutamien lisäkappaleiden ostamisen jenkeistä, jos sopivia sattuu eteen. Katsotaan miten tää kapseli vielä muokkautuu niiden ostosten myötä :D Toivottavasti ihan hirveä ostosvimma ei herää..

 Kapselia kootessani yritin vähän seurata un-fancy blogin Carolinen ohjetta ja valita jokaiseen kategoriaan kolme vaatetta, joihinkin lipsahti kyllä neljäskin. Tarkoituksena olisi, että noista kolmesta yksi olisi aika basic, yksi hienompi ja yksi siitä väliltä. Mulla nyt ei monissa kategorioissa homma toimi ihan ton mukaisesti, mutta kuulostaa ihan hyvältä pyrkimykseltä, varsinkin kun mulla usein on noi ns. "statement-piecet" aika iso osa mun vaatekaappia, koska tyylini ei ole ehkä mikään neutraalein. Into-mind -blogissakin oli hyvä juttu tästä vaatekaapin sisällön kokoamisesta basic-kappaleiden ja statement-vaatteiden pohjalta, löytyy täältä.



Tadaa!

En jaksanut kuvata kenkiä, joten tein kollaasin about samanlaisista polyvoressa. Noi ballerinat varmaan kyllä joutuu lähtemään vaihtoon reissun jälkeen kun kylmät loka-marraskuun viimat iskee, mutta mulle on jo niitä korvaamaan valmiina viime talven lempparibootsit. Yhdet nilkkurit saattaa ehkä joutua ostamaan toisien tilalle. Onpa "harmi" :D

Ostin 8 uutta vaatekappaletta ja rahaa meni noin äkkiseltään laskien 150e. Not bad, huh? Eli vähän saa kyl shopata reissussakin :P Oon koonnut reissua varten jo matkakapselin, voisinkin jakaa sen tässä vielä ennen lähtöä.

Vaikka tästä tuleekin nyt superpitkä juttu, niin loppuun vielä pikku kollaasit joistain asuista joita oon tästä kapselikaapista ammentanut. Vieläkään en oo saanut kunnon kokovartalopeiliä hommattua tänne Turun kämpille, joten peiliselfiet on vähän aikaa pannassa. Kai näistä kollaaseistakin jotain ideaa asukokonaisuuksista kuitenkin saa.


Palaan vielä ennen reissua matkavaatekaapin kera, promise!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti