torstai 14. toukokuuta 2015

4.17. Melkein marraskuu





Jaaha, sit vissiin tulikin marraskuu toukokuun keskelle. Tai ainakin siltä on viime päivien säät vaikuttaneet. Vedin siis samaa linjaa ja kaivoin kaapista päälle marraskuisen masentavaa musta-harmaata. Tätä nahkahametta tulee kyl ikävä kesäkapselissa (koska en usko että nahkahame on se järkevin valinta kesällä, niin päätin jättää sen pois kesäkapselista), mutta onneksi me nähdään tän kaverin kanssa sitten jo taas syksyllä!

Kesäkapselin suunnittelu on btw jo kovassa käynnissä ja oon siitä aika innoissani (kuten tavallista). Hassua kyllä nyt verrata suunnitelmissa olevaa kapselia viime vuoden kesäkapseliin, joka oli mun ihan ensimmäinen kapselivaatekaappi ikinä. Huomaa kyllä selvästi miten on tyyli muuttunut vuodessa. Viime vuonna mun kesäkapseli oli täynnä kirkkaita värejä, kun taas nyttemmin mun vaatekaappi on muuttunut paaaljon enemmän neutraalivoittoiseksi. Oon silti vielä colourlover, joten vähintään se 1/4 kapselin sisällöstä tulee olemaan värillistä. Tällä hetkellä voitolla on sininen, punainen ja keltainen, mutta mietin vielä että tuleeko tästä kombosta ihan hirveä sekametelisoppa vai voiko niitä ehkä jopa yhdistellä keskenään. Katsotaan mitä tästä vielä kehkeytyy...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti